الرئيسية > مـرئـيـات, أخـبـار > بيدو انه عام الحذاء .. مستشار يضرب مدرس بالجزمه أثناء الطابور .. تقرير برنامج 90 دقيقه

بيدو انه عام الحذاء .. مستشار يضرب مدرس بالجزمه أثناء الطابور .. تقرير برنامج 90 دقيقه

ديسمبر 16, 2009 أضف تعليق Go to comments

موضه الضرب بالجزمه .. مستشار يضرب مدرس بالحذاء أثناء الطابور

موضه الضرب بالحذاء !!

ولى أمر تلميذ يضرب مدرس بالحذاء أثناء الطابور، فى مدرسة أحمس للغات بالهرم، وفى اتصال هاتفى للمدرس محمد عمر قال إنه قد عاقب الطفل قبل الحادث بيوم بالوقوف لمدة دقيقتين، وفوجئ فى اليوم التالى بولى أمره يدفعه فى الطابور، ويضربه بالحذاء على رأسه >>

بالفديو : إحالة المستشار الذى ضرب المدرس بالجزمه للتفتيش القضائى !!

التصنيفات :مـرئـيـات, أخـبـار
  1. سيد الصعيدي
    ديسمبر 16, 2009 عند 10:25 مساءً

    انا ولله الحمد مدرس بس يارتني مكان المدرس ده علشان كنت اتمنى اني اخد اعدام في قتل هزا المستشار الفاجر الحيوان الزي لا يعرف اداب التعامل وحسبنا والله ونعم الوكيل في الزمن الزي جعل المدرس بهزه الصوره وبقي عرضه لكلاب الشوارع.

  2. أحمد
    ديسمبر 17, 2009 عند 6:47 صباحًا

    السبب فى ذلك هو الحكومة قوانين ولوايح عايزة تتغير حتى تقضى على السلوك الخاطئ فيأخذ المستشار عقوبات رادعة لكنه مستشار بلده يعمل اللى هو عايزه

  3. الفارس
    ديسمبر 17, 2009 عند 7:46 صباحًا

    اكيد الموضوع فيه ان !!!

    ومهما كان ومهما حصل متوصلش الامور ان المستشار الزبالة اللي عاوز تربية يعتدي على اي مواطن بالشكل ده ومابالك انه مدرس وامام التلاميذ كمان !!!

    يعني لو حد اعتدى على المستشار الزفت ده في المحكمة كان راح فيها اما مع المدرس فالعوض على الله !!!

    ياريتني كنت المدرس ده اقسم بالله كنت اكلته هو واهله وسلك لقضاء كله الجزمة دي ودخلتها في …. تييييييييييييت لول

  4. ديسمبر 17, 2009 عند 6:15 مساءً

    فى هذا الوطن كل شى مستباح الاعراض والكرامة واغلبية رجال القضاء
    يفعلون اللى عاوزينه مثل بتوع الداخلية لانها بلد فوضى . والذى
    حدث شئ طبيعى جدا ولاعزاء للغلابة ولو كان المشتسار المذكور يعرف
    ان هذا المدرس مسنود ما أقدم على هذا الفعل المشين وحسب المثل (اللى
    تعرف ديته اقتله) وتاكد انك فى مصر.

  5. ديسمبر 18, 2009 عند 3:11 مساءً

    هاهاى .. اصلـى ..

    دة بعـد كـدة الـضرب بالجـزم .. يعنـى لو بتخانـق مـع واحـد صاحبـى ..

    هندة عندى فى البيت اقولهم وبصوت عالـى .. هااااااااتو الجزمـةةةة ..

    ويدونىى الجزمة وراح ضربوو ويبئى انا ايلى كسبت .. ههههههههههه

    تسلم .. بس المدونـة بقالها فتـرة نايمـة كـدة ليـة انا بزورها كل يوم ارجو الاهتمام شويـة يـا مـان

    تحياتـى اخوك محمـد

  6. HaRaKaT
    ديسمبر 18, 2009 عند 6:28 مساءً

    M!DO :

    هاهاى .. اصلـى ..

    دة بعـد كـدة الـضرب بالجـزم .. يعنـى لو بتخانـق مـع واحـد صاحبـى ..

    هندة عندى فى البيت اقولهم وبصوت عالـى .. هااااااااتو الجزمـةةةة ..

    ويدونىى الجزمة وراح ضربوو ويبئى انا ايلى كسبت .. ههههههههههه

    تسلم .. بس المدونـة بقالها فتـرة نايمـة كـدة ليـة انا بزورها كل يوم ارجو الاهتمام شويـة يـا مـان

    تحياتـى اخوك محمـد

    شكرا يا باشا على الرد .. و معلش انا مقل فى المواضيع شويه بسبب ضغط العمل 😦 .. و إن شاء الله هتشوف مواضيع مش موجوده فى اى منتدى تانى من إلى إنتا عرفهم هنا حصرياااااااااااات وبس 😆

  7. محمود عبد الفضيل
    ديسمبر 22, 2009 عند 12:27 صباحًا

    يا رب تكون دى نهايته

    انا اعرف هذا المستشار ويدعى عمر فضل عويان وهو مشهور بتكبره على الناس ومعاملتهم كالعبيد
    واتمنى ان يكون هناك ردع لامثاله المعتدين

  8. عمرو الحكيم
    ديسمبر 22, 2009 عند 1:30 صباحًا

    ارى ان موضوع الحصانة ده اصبح موضى قديمة واذا كان هذا المستشار يمثل القانون وهو ذو حصانة تنمع محاكمته يا ترى ده حقيقي مش عارف
    ولكن اليس من حق المدرس رع دعوى اعتداء على موظ اثناء تأدية وظيفته وارهابه ه والتعدي عليه بالضرب والسب والقذف العلنى واقتحام مدرسة والبلطجة واثارة الذعر بين التلاميذ واصابة بواب المدرسة بصدمة بالسيارة أقدر اعرف من احد المحامين الاجلاء القاضي ده عمل كام جناية ولو كان شخص عادي كان اتحكم عليه بقد ايه
    حد يجاوبنى بعض القضاة مصابين بجنون العظمة لقد ذهب زمن القضاة أوائل الدفعة ودا زمن القضاة تقدير مقبول

  9. ديسمبر 22, 2009 عند 3:55 مساءً

    علي فكره دي مش القصه الحقيقيه وانا عارفه القصه علشان انا قريبه المستشار وطالبه بالمدرسه

  10. ديسمبر 22, 2009 عند 4:07 مساءً

    عايز اسال سؤال ليه الناس رد فعلها سريع هي سمعت المدرس وحكمت بدون ماتسمع وجهت النظر الاخري وعلي فكره انا اعلم حقيقه الموضوع ولوكنت مكان سياده المستشلر كنت مش ضربته بالجزمه مع انه ماضربوش كنت ضربته ووضعتها له في فمه هو والبني ادم اللي قال كان ضرب المستشار وسلك القضاء كله لانه انسان غير محترم لنه يعيب في رجال القضاء الافاضل وانا لست قاضي بل انسان عادي جدا لكني اعلم حقيقه المدرس والمدرسه هذه المدرسه يمتلكها صاحب استوديو تصوير سينمائي وله علاقات بهذه القنوات المشبوه واسجل احترامي للمذيع الصادق والعادل الواعي معتز الدمرداش

Comment pages
  1. No trackbacks yet.

اترك رد

